TJA ;)



Förlåt för jag inte bloggade igår, ni får ursäkta mig..


Idag har jag gått i skolan och det var sista vanliga dagen i skolan, för imorgon är det allaktivites dag och sen på
onsdag slutar man:)

Imorgon ska jag även få min tandställning i överkäken;P
Det är rels men jag ska ha den på insidan istället så den inte
syns ;)

Det var ju någon som ville att jag och Julia skulle lägga upp bilder på våra rum

Så här kommer några bilder på mitt rum :)


Det är mitt rum hehe ;)

Som ni ser har jag mest rött och vitt på mitt rum :)

Och tack för kommentaren du som ville att vi skulle lägga upp bilder på våra rum :)

Ha det bra så hörs vi :)

Puss ;*


//Madeleine

Kommentarer
Postat av: maja : )

mkt fint rum hehe ,, :D :P fast har sett det tusen gånger ;) <3 pusspuss :) <3

2011-06-13 @ 21:17:57
Postat av: JOHANNA<3

Har inte ni slutat än??<3

2011-06-14 @ 17:36:44
URL: http://www.whoami.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0