tillbaka,

hejsan, har ju som sagt haft blogg paus.. men kommer tillbaka iallafall just nu, får se ifall jag bara lägger in ett inlägg nu, eller om jag fortsätter. 
Ska berätta lite vad jag har gjort dom dagarna jag inte har bloggat, 
Söndag: Match, och gjorde inte så mycket mer.
Måndag: var med emelie, och vi va med elsa, vilma & felicia lite med, vi grillade mashmellows vid sjön på en brygga, mysigt.
Tisdag: Var jag med vilma, och hade sen träning, skadade mig.. så kan inte träna imorgon heller :( suck ..
Onsdag: Var med vilma igen. och vi kollade på fotbolls träningen.
så har det sätt ut i alla fall. Men imorgon blir det bara att ta det lungt antar jag, bara chilla, sova länge m.m
jag orkar som sagt inte blogga så mycket på sommarlovet, utan jag bloggar när jag känner för det.
så vi hörs när vi hörs . ♥
bild på mig och vilma, som vi tog idag.
/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0