sommarlov?

hejsan, känns inte som sommarlov om jag får säga det själv, typ regnar ute ju :(
men iaf, idag så har jag klippt gräset (y' och sen varit ute lite med ...
& imorgon blir det att spela match mot gnosjö, heja WIK!
en bild på mig & vilma, när vi badar i torsdags med emelie, elsa & felicia.
emelie är fotografen,
men det jag skulle säga att jag inte kommer att blogga så mycket nu, för jag orkar inte blogga när det är sommarlov.. så det kommer komma lite inlägg då & då, men inte ofta, så vi hörs när vi hörs helt enkelt :) 
Ha det bra tills vi hörs. ♥
'
/ julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

du sa att du skulle spela match, spelar du fotboll elr vad för sport? ;)

2011-06-11 @ 20:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0