Längtar!


Hej bloggen!
Vad varmt det är ute ! Så himla skönt.
Dock lite för varmt när det är fotbollsskola men man får dricka mycket vatten så klarar man sig ;)
På fredag sticker jag och familjen till Hooks herrgård (där jag bodde innan)
För att min pappa ska ha sin 40 fest på söndag ;)
Jag ska stanna på Hook i ungefär en vecka, så jag och Julia ska väl försöka träffas.
Eller vi MÅSTE träffas! Saknar henne liksom nåt enormt!
Maja ska även följa med upp eftersom hennes föräldrar är bjudna på pappas fest.
Så då kommer Julia även få träffa Maja :)
LÄNGTAR!!
Men ska ska strax gå och lägga mig..
Ska till Vicki imorn innan fotbollsskolan och äta lunch och sedan ska vi gå tillsammans upp till ip;)
Ni får ha det så bra

(Kunde inte lägga in någon bild.. varför vet jag inte..)

Puss;*

//Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0