Långt inlägg



Bild på mig och Maja från midsommar

Hej bloggen
Inatt har jag sovit över med Maja och Mollie:)
Så idag har Maja varit hos tandläkaren och sedan skulle hon och jag till citadellbadet i Landskrona. Efter en stund kom Mollie också dit och vi badade och hade skoj ;) haha
Har även idag varit i helsingborg och på Väla med mamma, vi letade efter klänning och skor till pappas 40 fest.
Det kändes som vi gick in i alla affären som fanns, men vi hittade inget fint.. Så vi åkte upp till väla och när vi nästan hade gätt upp hittade jag en söt klänning inne på Solo :) och där efter ett bar urläckra skor som passar till klänning:)
Älskar dom!

Imorgon ska jag upp typ vid åtta!! ;o I vanliga fall brukar jag vakna vid elva, tolv! Så vi får se om jag pallar mig upp;) Vi ska nämligen ut och segla med våran segelbåt, måste ju passa på att bli lite brun till pappas 40 fest ;) Innan vi sticker ska vi också hämta Vicki (min kompis) för hon ska hänga med. För imorn är det även Fotbollsskola
kl 13-15, så det blir en kort tur med båten.
Så antagligen kommer jag inte hinna blogga så mycket..
Detta inlägget blev ganska lång.. hehe men nån gång måste det väl hända ?



Puss;*

//Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0