hemma från matchen

hej. hoppas alla har haft en bra dag. Jag har i alla fall haft en underbar och skön dag,

men idag hade jag ju match mot värnamo, vi förlorade med 1-5 men är ändå glad, det var skit varmt, kändes som om jag skulle svimma, men det gick bra.

Men imorgon är det skola igen :( fast det är bara 1 och en halv dag kvar, för vi slutar ju på torsdag, och imorgon går vi till 14.00 , och på onsadag går vi bara till 12.00, det är chill.

Men jag skulle ju oxå säga att jag blev firad idag istället för imorgon har jag träning & pappa är inte hemma, och jag fick en dator, som jag använder just nu, asgrym är den


men vi hörs imorgon, kram!

/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0