hejsan.

jag & vilma
heey alla. tänkte blogga lite nu, för hittar inte på så mycket nu endå. Så då kan jag ju blogga lite.
Men dom närmaste dagarna har jag mest varit med kompisar, te.x i måndags kom emelie till mig & sov här till tisdag, och va här hela tisdagen... sen hade jag träning. Och i onsdags var jag lite hos farmor för mina kusiner va där & sen tandläkaren, sen drog jag till ida, för vi skulle på trav sen... och sen efter det så åkte vi på match, där jag träffade ngra underbara vänner  (helt klart den bästa dagen hittills). Idag var jag även med Ellen och sen hade vi träning .. eller ''träning'' och ''träning'' men vi hade brännboll för det va sista träningen innan uppehållet, fast vi har en match kvar på onsdag, så vi fick lite glass och hade det kul. Och imorgon är det ju midsommar, vad ska ni hitta på? jag ska iallafall till lindevallen, och sen ska jag till mina syslingar där också mina kunsiner är. Så de ska bli skit sköj. aja, ska inte skriva så mycket mer nu. Så vi kanske hörs imorgon eller så hörs vi om någon dag. ha en bra midsommar iallafall.

Kommentarer
Postat av: M E R E I

- Glad midsommar :)!

2011-06-24 @ 13:44:47
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0