halloja!

tjenare alla söta, har nyss duschat efter en fotbollsträning, göttans. Men ska berätta lite om idag, först åkte jag till skolan, fick vänta där ett tag, sen skulle vi ha skolavslutning, & efter den, så gick jag & emelie, och kollade på 9orna som slutar skolan, och sen gick vi till emelie, och direkt tog vi på oss bikinisarna och skulle gå och bada, ( fast det inte var fint väder ) och sen när vi hade varit där ett tag, så kom vilma, elsa & felicia, och vi hade skit kul .. mycket skratt & badande. Och sen efter det så gick jag & emelie hem till henne, och åt lite . Sen kom pappa och hämtade mig, och då var det träning! Imorgon är jag ledig, ska sova jääääätte länge!! aja, vi hörs imorgon!♥ 

/ julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0