9 Juli

Hej bloggen♥
liten bild på mig och Julia, sen i förrgår när vi va här på Hook ;)
Har varit väldigt dålig på att uppdatera men det är pågrund av att min data typ inte funkar!
Skit jobbigt,
Så får låna andras datorer för att kunna blogga..
Så ni vet är jag fortfarande kvar på Hook tills på måndag för då åker jag hem till skåne! :)
Men idag ska jag träffa Julia vid halv 12,
och kanske på eftermiddagen åker jag, Julia och Axie till hjortsjöbadet i Vaggeryd!
Det stod liksom att det skulle vara 24 grader och sol idag, så vi får väl hoppas på det ;)
Puss;*


//Madeleine

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-20 @ 20:21:40
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0